توضیحاتی در مورد پسوند کد ویژوال استودیو که ممکن است ندانید

۱۲ بازديد
پسوند کد ویژوال استودیو شگفت انگیز که ممکن است درباره آن ندانید
معرفی Blackbox: هوش مصنوعی که در پاسخ به سوالاتی که وارد می کنید، راه حل های کد را به شما می دهد.

طراحی سایت سفارش طراحی سایت با بهترین طراحان سایت

دنیای برنامه نویسی بسیار سریع در حال پیشرفت است و به نظر می رسد که اکنون هوش مصنوعی می تواند هوش مصنوعی های دیگری نیز بسازد. اکنون هوش مصنوعی به ما کمک می کند تا به راحتی کدهای پیچیده را در عرض چند ثانیه بنویسیم. در این مقاله با هوش مصنوعی آشنا می‌شویم که با توجه به سوالی که می‌پرسید، راه‌حل کد را در اختیار شما قرار می‌دهد.
افزونه Blackbox
لوگو جعبه سیاه

Blackbox یک هوش مصنوعی است که کد مربوط به سوالی را که شما به آن داده اید به شما می دهد. شما حتی می توانید سوالات پیچیده بنویسید و اکنون یک پسوند برای Visual Studio Code دارد.

شما فقط باید بعد از دو اسلش رو به جلو (//) سوال خود را در ویرایشگر متن در ویژوال استودیو کد بنویسید و وقتی علامت سوال (؟) را بعد از سوال وارد کردید قطعه کد را می دهد و می توانید با فشار دادن دکمه از آن استفاده کنید. دکمه "Tab".
منفی

خوب با همه چیز در جهان، جوانب مثبت و منفی خود را دارد. شما قبلاً نقاط مثبت Blackbox را دیده بودید، اما با توجه به معایب آن، کدهای بیش از حد پیچیده ممکن است درست نباشند و گاهی اوقات ممکن است سوال را متوجه نشوند و در نتیجه ممکن است کدی را ارائه دهد که ممکن است کاملاً ناقص باشد اما این کار را انجام می دهد. کدی را بدهید که حداقل تا نیمه راه پاسخ صحیح باشد.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد و Blackbox به شما در سفر کمک کند. در صورت تمایل به من پیشنهاداتی بدهید.


انجام متلب انجام پروژه متلب با بهترین برنامه نویسان متلب

خداحافظ.

مطالب بیشتر در PlainEnglish.io. برای دریافت خبرنامه هفتگی ما ثبت نام کنید. ما را در توییتر، لینکدین، یوتیوب و دیسکورد دنبال کنید. به هک رشد علاقه دارید؟ مدار را بررسی کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.